X
MM
Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma WMT WAWERMOTORSPORT Tomasz Wawer z siedzibą w Szczecinie, ul. ul. ul. Azaliowa 1, kod pocztowy 70-889, adres e-mail: , tel. tel:+48 794 717 200

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej kontakt@wawermotorsport.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie WMT WAWERMOTORSPORT Tomasz Wawer z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. ul. ul. Azaliowa 1, 70-889, Szczecin, adres e-mail:, tel. tel:+48 794 717 200, formularz kontaktowy dostępny na stronie kontakt@wawermotorsport.pl, infolinia tel:+48 794 717 200.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Usuwanie EGR Szczecin

Usuwanie EGR Szczecin
Zawór EGR to główny element układu recyrkulacji spalin, którego zadaniem jest obniżenie temperatury spalin a przez to ilość NOxów w spalinach. Jest to więc ekologiczny wynalazek, który mówiąc kolokwialnie psuje nam samochód. Układ EGR działa tak, że część spalin wraca z powrotem do silnika a wraz c nimi sadza i inne pochodne procesu spalania. Wszystko oczywiście osadza się w układzie EGR i kolektorze dolotowym. Z czasem układ EGR staje się niedrożny, kolektor również może stać się niedrożny,mogą w nim również pojawić się inne uszkodzenia w tym zerwanie klapek, które po wpadnięciu do silnika podładowując jego destrukcję. Aby minimalizować ryzyko wystąpienia awarii układ EGR wraz z zaworem EGR i kolektorem powinien być wyczyszczony raz na 50k km. Najlepiej po takim czyszczeniu zablokować i wyłączyć zawór EGR tak aby nie puszczał on spalin z układu wydechowego do dolotu. Czasami wystarczy modyfikacja programu, wtedy EGR zamyka się na stałe lub w niektórych przypadkach, a szczególnie w sytuacji gdy EGR jest uszkodzony i zablokowany w pozycji otwartej musimy manualnie zamknąć przepływ spalin. Z reguły robi się to zwykłym kawałkiem blaszki - ale nie takiej z puszki po piwie, bo ta może się przepalić.Jak wygląda wyłączenie EGR u nas w firmie?

  • Diagnostyka i odczytanie błedów
  • Odczyt programu ze sterownika silnika
  • Modyfikacja programu przez naszego partnera TuneFORCE
  • Wgranie programu do sterownika silnika
  • Jesli EGR jest zablokowany w pozycji otwartej to blokujemy przepływ spalin
  • Testy drogowe i diagnostyka

Po takiej modyfikacji samochód będzie sprawował się tak jakby nigdy nie mial zaworu EGR. Teoretycznie możmey zdeontować cały układ EGR ale to wiąże się z dużą ilością pracy i ewentualnym dorobieniem bypasów itp. Jest to usługa którą wyceniamy osobno. Wykonuje się ją głównie w samochodach mocno modyfikowanych, tam gdzie potrzebne jest miejsce pod maską na kacesoria czy częsći tuningowe jak większa turbina, czy zbiorniki do odmy. W auctach na co dzień nie ma sensu iść w tak daleko idące zmiany.